Til toppen

Betingelser

Velkommen til trygg handel på www.baardsen.no

På Baardsen.no kan du trygt og sikkert betale med kort som har Visa, MasterCard, BankAxept og BankAxess.  Alternativt kan du velge å få tilsendt faktura på epost, du kan betale på avbetaling, eller du kan få varene sendt i oppkrav. Ved å få varene sendt i oppkrav, kommer det i tillegg et oppkravsgebyr på kr 45. 

 

Frakt

Vi sender alle våre varer med Posten/Bring til kr 69,- i fast frakt. Alle ordrer blir pakket og sendt iløpet av ên virkedag. Leveringstid er innen fem virkedager innad i fastlandsnorge. For sendinger til Svalbard, Jan Mayen og til utlandet gjelder egne frakter, og vi ber om at kunden tar kontakt for å få pris på frakt.

 

Sporingsnummer vil bli sendt på epost. Oppgi telefonnummer for å få hentemelding fra posten når pakken ankommer ditt lokale postkontor.

 

Ved retur, med mindre annet er avtalt, dekker kjøper de direkte kostnadene med å returnere varer

 

Ønsker du å kansellere en ordre før den er sendt, bør pengene være tilbake på konto innen 48 timer. Tar det lenger tid, så kontakt oss først, og deretter din bank

 

Pakker som ikke blir hentet blir returnert til oss. Vi trekker da fra kr 99,- for å dekke frakten før vi refunderer retsen av kjøpesummen til kunden.

 

Er varen skadet under transport, så gi beskjed til oss på baardsen@baardsen.no så snart som mulig.

 

Angrerett

 Alle kunder hos oss har angrerett og rett til å returnere varen innen 14 dager etter at kunden mottar varen. Man trenger ikke oppgi årsak til at man angrer. Varen skal returneres i originalemballasje og være uskadet. Kunden er selv ansvarlig for returforsendelsen, og må selv dekke fraktkostnader. Sendingen må ha et sporingsnummer. Er produktet ødelagt eller brukt, forbeholder vi oss retten til å redusere summen som tilbakebetales, aller å nekte angrerett. Bruk alltid vedlagt angreskjema når du returnerer varen til oss.

Ved heving av kjøpet vil pengene bli tilbakebetalt iløpet av 30 virkedager. 

 

Reklamasjon

Vi forsøker alltid å levere et feilfritt produkt til enhver tid. Skulle det allikevel vise seg å være en mangel med varen, vil vi at kunden gir beskjed til oss så snart som mulig, og senest innen 14 dager, på baardsen@baardsen.no - Beskriv feilen ved varen så grundig som du kan.

Vi må ha varen returnert til oss for å godkjenne en reklamasjon. Noen ganger må varen også sendes inn til leverandør for å få godkjent reklamasjon.